Vill du fota tävling i simhopp för ungdomar i Eriksdalshallen?

Gunilla Etsare är tränare för ett gäng ungdomar som hoppar simhopp och hon själv deltar som tävlande i vuxenklasser.

Hon undrar om det finns intresse för oss i klubben att öva eller övningstävla i fotografi av simhopp. Det går ruskigt fort i alla riktningar (nedåt, framåt, volter, skruvar) så det är jättesvårt men det kan bli både roliga och vackra bilder.
Jag har kommit överens med Gunilla att vi gärna fotar vid deras tävling lördag 9/6 12:30 där Gunilla tar emot oss utanför entrén till utomhusbadet vid Eriksdalsbadet.
Det har alla förutsättningar att bli bra bilder men tänk på att ta på er någon form av inomhusskor som tål vatten. Alternativet är att gå barfota.
Självklart ställer vi våra bilder till simklubbens förfogande om så önskas.
Ett förslag är att vi printar en bild av vinnarna i varje klass som sedan kan ges delas ut som ett pris vid senare tillfälle.
Kontaktperson är Gunilla Etsare tel 0766 365285, epost gunilla@etsare.se
Låter väl som en kul idé?!