Principbeslut

Idag tog jag ett principbeslut. Jag har funderat mycket på var jag ska visa bilder för en förhoppningsvis lite större publik. Klubbens hemsida är ett forum, men det fungerar bara med nya bilder enligt de regler vi själva satt upp i Gatufotogruppen. Så, vad mer? Något enkelt och entydigt svar finns givetvis inte. Men jag måste prova något, så jag graderade upp mitt medlemskap på Fotosidan till Silvernivå. Ska ett år prova vad som händer om jag är mer aktiv där. På Fotosidan kommer jag att lägga mest energi på Gatufotogruppen.

Bristen med den här idén är att det mest blir byte av erfarenheter fotografer emellan, synpunkter på bilderna från folk som inte fotograferar lär det knappast bli. Men i den bästa av världar utvidgar jag mitt kontaktnät, bara en så’n sak…..