Inspiration

Nu inför vi fliken Inspiration på klubbens hemsida. Tanken är att där samla sånt som inspirerar till att ta bilder. Det handlar dels om att under rubriken ”Bra bilder” visa spännande bilder, dels under rubriken ”Gå och titta på foto” samla information om gallerier och museer som ställer ut foto likaväl som om olika fotoutställningar och fotoevenemang i stockholmsområdet. Utöver detta finns en ide om att lägga till en flik med rubriken ”Teknik” där tekniknyheter som tips om kameror, tillbehör och redigeringsprogram kan lyftas fram.

Jag kommer initialt att fylla på med material, men behöver hjälp med tips om utställningar, bra bilder och annat som kan ge inspiration för den som vill fotografera. Alla som vill är välkomna att kontakta mig via klubbens mail. Mvh Anders Bergh