Klubbmästerskap 2014

Följande är Klubbmästerskapen för 2014

KM1, Februari, Frihet

Skicka in dina bilder senast söndag 2:a Februari på adressen tavling@stockholmsfotoklubb.org
Tävlingen är nu avslutad och den vinnande bilden togs av Bo Hasse Gustavsson. Grattis!

km1-2014-vinnare

Här hittar du tävlingsgallerierna

KM2, April, Tyngd

Skicka in dina bilder senast söndag 30:e Mars på adressen tavling@stockholmsfotoklubb.org
Tävlingen är nu avslutad och den vinnande bilden togs av Merja Louka. Grattis!

KM3, September, Kollektion – valfritt tema

För september gäller det “kollektion” i klubbtävlingen. KM3 har inlämning den sista augusti och tema för kollektionen är valfritt. Som vanligt upp till 5 bilder i en kollektion och du kan delta med två kollektioner.
Tävlingen är nu avslutad och de vinnande bilderna togs av Olle Robin med kollektionen Miljonprogrammet. Grattis!

Miljonprogrammet 1_OR-1

Miljonprogrammet 2_OR-2

Miljonprogrammet 3_OR-3

Sammanställning inför KM 4

De fem som efter tre KM toppar listan är:

• Olle Robin 18 poäng
  • Kjell Olsson 11 poäng
  • Merja Louka 11 poäng
  • Bo Hasse Gustavsson 9 poäng
  • Kris Kreimer 9 poäng
  • KM4, November, Fisk

Tävlingen är nu avslutad och den vinnande bilden togs av Kjell Olsson. Grattis!

KM4-bild-039

KM4, resultat

Här är resultatet av KM4. Vi utser årets vinnare mm på Decembermötet. Missa inte!

reskm4

KM 2014, sammanställning och vinnare

Här är resultatet av tävlingarna 2014. Stort grattis till vinnaren – och alla övriga deltagare. Kul att så många var med under årets tävling.

samman