Bilddiskussionsträffar – BDT

En gång i månaden, mitt emellan ordinarie klubbmöten,  hålls bilddiskussionsträffar (BDT) på Fotografiska under ledning av Malin Tvedt. Alla medlemmar i Stockholms Fotoklubb är välkomna, samt de som är nyfikna på att bli medlemmar. Det är en trevlig inkörsport till klubben, i liten skala och med en gemytlig anda.

Tag med egna bilder för analys och för att samtala kring. Helst som utskrifter på papper, men även en iPad fungerar bra.

Vi träffas i Fotografiskas restaurang/bistro.
Inträde till Fotografiska måste betalas för att komma upp till restaurangen. Årskort rekommenderas. Som avstickare träffas vi ibland på annat ställe och då meddelas det här på websidan, via klubbmail och på Facebook.

Här är datumen för höstens bilddiskussionsträffar 2013:

• 26 aug: Fotografiska’s uteservering. Vid dålig väderlek: Fotografiska’s restuarang/bistro.
  • 30 sept: Fotografiska’s restuarang/bistro.
  • 28 okt: Fotografiska’s restuarang/bistro.
  • 25 nov: Fotografiska’s restuarang/bistro.

Tiden är alltid densamma, kl: 19.00 – 21.00.

I december har vi uppehåll för jul.
I juni har vi uppehåll för midsommar och i juli för semester. Annars ses vi varje månad.

Skriv upp i kalendern med en gång, så att ni inte glömmer bort. Påminnelse kommer i bloggen en vecka före varje BDT.

Varmt välkomna!