Bli Medlem

Gå med i Stockholms Fotoklubb

Du har sannolikt hittat hit pga ditt fotointresse. Vill Du träffa likasinnade, lära dig mer om fotografering, hitta fotokompisar för kommande utflykter så kom med och bli en av oss. . För en mycket rimlig avgift kan du nio gånger om året ta del av trevliga och lärorika medlemsträffar och där emellan kunna delta i någon eller några av de intressegrupper som finns inom klubben.

Det vore mycket trevligt att få välkomna dig som medlem. Din kunskap är också värdefull för andra.

Varmt välkommen!

Så enkelt är det att bli medlem!

– Skicka ett mail till Stockholms Fotoklubb med följande information.

Ja tack, jag önskar bli medlem i Stockholms Fotoklubb

– Namn
– Gatuadress
– Postnummer
– Postadress
– Telefonnummer

– I svarsmailet får du underlag för betalning av medlemsavgiften. När den är betald är du medlem. På webbsidan hittar du information om mötena och du är välkommen att delta när det passar dig.

PS. Tillhörande medlemskapet finns inga måsten annat än medlemsavgiften. Vill du, är du mycket välkommen att vid lämpligt tillfälle berätta om ditt fotointresse och visa bilder. Allt dock i den takt som passar dig.

Är Du ännu lite tveksam – kom på ett av våra möten innan Du bestämmer Dej.

Årsavgiften

Är 450 kr. Betalas till pg 504050-6.
Årsavgift erlagd av nya medlemmar mellan 31 oktober och 31 december gäller även för hela nästkommande år.

Lokal

Från 2020 har våra möten varit på Timmermansgården, Timmermansgatan 46. Men våren 2023 så flyttar vi till ny lokaler. Ny adress blir Folkuniversitetet, Dalagatan 5. Dörrarna öppnar kl. 17.30 och mötet startar sedan kl. 18:00.

Exempel på aktiviteter

Förutom möten med andra som delar ditt fotointresse, kommer du att kunna vara med i olika fokusgrupper med inriktning som Gatufoto, Naturfoto, Marinfoto, Konstfoto och Porträttfoto. Att vara med i en eller fler fokusgrupp är ett utmärkt sätt att fördjupa dina kunskaper – på flera plan.