RSF Klubbtävling 2018.

Var med och tävla för Stockholms fotoklubb i RSF Klubbtävling.
Tävlingen arrangerades första gången 2016 och är en årligen återkommande tävling mellan Sveriges Fotoklubbar. Varje klubb får delta med 10 bilder vilket gör att såväl små som stora klubbar har samma chans att nå framgång.

Stockholms Fotoklubb- Tävlingsbidrag

• Medlemmarnas bidrag sänds in till Stockholms fotoklubb
    rsf-klubbtavling@stockholmsfotoklubb.org
  • Datum: Inlämning senast söndag 7 oktober kl. 24.00
  • Max 5 bilder/fotograf. Juryn väljer ut 10 bilder (max 2 bilder/fotograf). Se RSF tävlingsregler.
  • Bildstorlek: Max bredd 2000, Max höjd 1080 och Max 1500 KB. Filformat jpg.
  • Fritt val av tema
  • Fritt val av färg eller svartvit bild
  • Format: Bilderna ska vara liggande eller kvadratiska
  • Bildfilernas filnamn ska vara: Efternamn_Förnamn_Bildtitel.jpg. Exempel: Andersson_Per_Solnedgång.jpg

OBS! bilderna får inte ha blivit prisbelönta eller uttagna för visning vid tidigare RSF Klubbtävling. Bild som är nästan identisk med tidigare belönad bild får inte delta igen.

Jury:
Juryn består av styrelsen i Stockholms fotoklubb tillsammans med Olle Robin som adjungerad. Juryn bedömer endast anonymiserade bilder vilket innebär att bilder med logga eller signatur tas bort. Juryn får givetvis inte rösta fram sina egna bilder.

Utvalda tävlingsbidrag kommer redovisas för medlemmarna på klubbens hemsida.

Mer information på RSF hemsida: